Tälläisen ihanuuden löysin paikallisesta antiikkiliikkeestä. Ja vielä pilkkahintaan kun joku urvelo on laittanut puuttuvan koneiston tilalle muovisen quarts- kellon, no toimiihan se noinkin
. Miun onni tässä tilanteessa, jos olisi koneisto ollut paikoillaan niin olisin kuitenkin poistanut sen. Katsotaan mitä talven mittaan kehitän tämän sisälle...
lauantai, 25. marraskuu 2006







Kommentit